برنامه راهبردی
- جهت دهی محتوایی کتابهای تالیفی و ترجمه ای مطابق سرفصل های وزارت علوم
- عقد قرارداد با شرکتهای پخش کتاب و استفاده از بخش خصوصی برای توزیع کتابهای انتشارات دانشگاه به منظور افزایش فروش کتاب در شهرستان ها
- ایجاد بخش های جدید در انتشارات مانند بازاریابی
- فروش اینترنتی کتاب
- تبلیغ کتب منتشره شده از طریق ویترین کتاب منتشر شده هر دانشکده در کلیه امکان عمومی و مراکز و محل های انتظار
- باز طراحی وب سایت انتشارات واحد
- اطلاع رسانی آخرین رویداد های انتشارات از طریق وب سایت